DesignVid.cz

Pepsi uspořádalo bioreaktivní party v texaském Austinu

Party na míru pro všechny návštěvníky uspořádala Pepsi v spolupráci s týmem Lightwave. Podívejte se, jak to tam žilo a vypadalo. Účastníci dostali při vstupu moderně vybavené náramky, které byly propojeny s jejich sociálními účty.  Všichni se stali tvůrci jedinečné komunity, která řídila průběh akce obzvláště svými tanečními výkony i změnou tělesné teploty a frekvenci srdečního tepu. Tato data byla posléze využita DJem A-Trakem, který tak s publikem na komunikoval v té nejsprávnější chvíli. Vrcholem byla soutěž mezi muži a ženami. Výsledkem je, že ženy byly v paření několikanásobně energičtější než muži. Pro Pepsi je to zároveň nový nástroj jejich social media marketingu, podpořeným interaktivní stránkou Pepsi Pulse a také Pepsi PXP, což je obdoba věrnostních programů, jaké známe u nás třeba z obchodních řetězců.

Sledujte další videa na téma události

Foto a zdroj: Lightwave

05.07.2014 ― události ―
Přejděte do e-shopu DesignBuy.cz


Mohlo by vás zajímat

Zůstaňte ve spojení

Sledujte náš web a sociální sítě.