DesignVid.cz

Pepsi po 14 letech mění logo a celou vizuální identitu včetně plechovek

Americká značka PepsiCo si interně navrhla nové logo, které mění po 14 letech včetně celé vizuální identity. Vrací se tak trochu ke kořenům, ale hlavním cílem je sjednotit výraz a prostředí značky pepsi. Nová je paleta barev, přepracovaná je silueta plechovk přepracované je nové vlastní písmo a změněn je i puls připomínající vlnění, pop a šumění. První aplikace se projeví na konci roku 2023 a celosvětová změna nastane v roce 2024.

Sledujte další videa na téma logo

Video a zdroj: PepsiCo

2. dubna 2023 ― média ―
❤️ Nábytek, svítidla, bytové doplňky, šperky a dalších tisíce dárků najdete na e-shopu DesignBuy.cz 🎁


Bude se vám líbit

Náš design e-shop DesignBuy.cz

Výprodej designu na DesignBuy.cz


Zůstaňte ve spojení

Sledujte náš web a sociální sítě.