DesignVid.cz

Coca-Cola si dělá legraci z mobilů a uvádí Social Media Guard

Výrobce nápoje Coca-Cola boduje. Ve dvouminutové reklamě, která rychle obletěla svět si dělá legraci z používání mobilů, konkrétně sociálních sítí. Dokazuje své tvrzení, že lidé tvoří na sociálních sítích více času než by měli číslem čtyři miliony let každý měsíc, které populace naší planety stráví na různých sociálních sítích. Social Media Guard je límec, který vám zamezí možnost dívat se dolů na mobilní telefon, ale samozřejmě neomezí možnost pít cukernatý nápoj Coca-Cola. Nápaditá reklama a kvalitním provedením má samozřejmě velký sociální dopad na všech sociálních sítích.

Sledujte další videa na téma Coca-Cola

Video a zdroj: Coca-Cola

04.03.2014 ― produkty ―
Prague Design Week 2020


Mohlo by vás zajímat

Zůstaňte ve spojení

Sledujte náš web a sociální sítě.