DesignVid.cz

Uzávěr láhve Vittel automaticky připomíná potřebu pít

Francouzská reklamní agentura Ogilvy Paris navrhla pro vodu Vittel speciální uzávěr láhve s názvem Vittel Refresh Cap, který vám každou hodinu připomene, že byste se měli napít. Vše funguje snadno jako minutka v kuchyni. Po uzavření láhve se časovač automaticky spustí a po uplynutí stanoveného času vyskočí z uzávěru malý praporek. Ideální tedy pro ty co nepociťují potřebu žízně. Prozatím je uzávěr testován ve Francii, kde sbírá ohlasy zákazníků. První výsledky ukazují, že spotřebitelé za den vypijí více vody než dříve. I kdyby se nápad nerozrostl do dalších zemí, je to pro značku dobrá reklama.

Sledujte další videa na téma láhev a reklama

Video a zdroj: Vittel

11.06.2014 ― produkty ―
Nábytek, svítidla, bytové doplňky, šperky a dalších tisíce dárků najdete na e-shopu DesignBuy.cz


Mohlo by vás zajímat

Zůstaňte ve spojení

Sledujte náš web a sociální sítě.