DesignVid.cz

V japonském hostelu mají automaticky se rovnající přezůvky a nábytek

Japonská automobilka Nissan v rámci své kampaně na nový model vozu Nissan Leaf vytvořila v jednom z japonských hostinců sérii nezvyklých prvků. Hosté se tu mohou setkat například s přezůvkami, které se sami seřadí do řady nebo automaticky se rovnajícím nábytkem a polštáři. Jak video návštěvníků ukazuje, nejde jen o digitální hříčku, ale reálně se pohybující objekty. Celá kampaň má upozornit na novou schopnost vozu Leaf zaparkovat bez pomoci řidiče na vytyčené místo.

Sledujte další videa na téma Nissan a Japonsko

Video a zdroj: Nissan

01.02.2018 ― interiér ―
Prague Design Week 2018
Nábytek, svítidla, bytové doplňky, šperky a dalších tisíce dárků najdete na e-shopu DesignBuy.cz


Mohlo by vás zajímat

Zůstaňte ve spojení

Sledujte náš web a sociální sítě.