DesignVid.cz

Citroën má nové logo vracející se do roku 1919 v trochu modernizovaném pojetí

Francouzská automobilka Citröen, která vznikla v roce 1919, opět mění logo. Za svou 103 let trvající existenci je to již desáté logo. Naštěstí nejde nějakým extrémním směrem a pouze modernizuje, respektive vrací se ke kořenům, konkrétně k prvnímu logu právě z roku 1919. Vrací se ovál a dvě o něco tučnější šipky směrem vzhůru. Vrací se tak omlazené původní logo, které navrhl André Citroën slavné díky tvaru rybí kosti. Citroën však nyní vidí svou budoucnost především elektricky, jako všechny velké automobilky. Jaké bude realita se necháme překvapit.

Sledujte další videa na téma Citröen a logo

Video a zdroj: Citroën

11. října 2022 ― média ―
Nábytek, svítidla, bytové doplňky, šperky a dalších tisíce dárků najdete na e-shopu DesignBuy.cz


Bude se vám líbit

Design e-shop DesignBuy.cz

Výprodej designu na DesignBuy.cz


Zůstaňte ve spojení

Sledujte náš web a sociální sítě.